Prima pagină > Politice > Câteva considerațiuni despre votul de azi

Câteva considerațiuni despre votul de azi

E 3.40 PM, mă îndrept spre aeroport. Am fost la vot, e un obicei pe care nu’l încalc de când am primit acest drept, măcar pentru respectul pe care’l port celor ce au murit în ’89 indiferent de ceea ce cred despre revoluție per ansamblu.

Ca să rezolvăm rapid cu scorurile: Ponta va avea sub 40, cel mai probabil în zona 35-37, Iohannis se va învîrti pe la 30%, cel mai probabil sub 30 iar restul nu contează…

Ceea ce m’a enervat la culme tura asta a fost ipocrizia celor care au promovat campanii pentru ieșirea la vot, mă refer aici la cei de la Gândul, la cei de la ProTV, la cei de la Kamikaze, și la toată șleahta de feisbuciști care ‘și-au descoperit civismul bușnind în ei peste noapte. Să fim perfect înțeleși: dacă acum ai promovat în vre’un fel ieșitul la vot, iar în vara lui 2012 ai promovat în vre’un fel absenteismul sau boicotul, ești o curvă indiferent dacă’ți atîrnă genitalele sau nu. Promovarea votului ori o faci, ori n’o faci. Dacă în schimb îți pare bună doar când îți servește cauza, iar în restul timpului te dai „absent motivat”, înseamnă că ești o curvă și n’am nici o problemă în a te cataloga astfel, deși îmi doresc și eu o prezență mare care să scadă procentele lui Ponta.

În ceea ce-o privește pe Udrea n’am ce să comentez, măcar toată treaba s’a făcut pe față și în văzul lumii cu moștenitoarea lui Băsescu. Dar dragii mei, pentru Macovei, oh câte n’ar fi de spus. Am să mă rezum doar la a spune că dacă aveți impresia că Monica Macovei este o candidată independentă cu campanie făcută doar de voluntari că nici partidele și nici serviciile n’o ajută și n’au nici un interes în campania ei atunci sunteți mult mai dobitoci decât prevede legea! Monica Macovei este independentul Nicușor Dan 2.0, după un scenariu mestecat de aparatul lui Băsescu pentru a câștiga alegerile. Cum acest scop a devenit de neatins, executarea scenariului a rămas în virtutea blocării unui capital electoral pe care tanti XANAX n’o să găsească în ea puterea să’l îndrepte către Iohannis în turul doi. De ce? Pentru că, și e ultima oară când o spun: BĂSESCU ESTE BLAT CU PONTA.

Încheiem turul întîi. Pentru turul doi Ponta câștigă cu 60-40 +/- 2%.

Categorii:Politice Etichete:, ,
  1. Noiembrie 2, 2014 la 9:37 pm

    Poate un xanax n-ar fi rau…

  2. Noiembrie 14, 2014 la 7:07 pm

    Basescu: „Romanii din diaspora sa faca un sacrificiu si sa se prezinte la vot”. Cum e, maestre? E blat sau nu e blat?

  3. Noiembrie 14, 2014 la 10:51 pm

    Domn’e, e blat sau nu e blat? Atat vreau sa stiu. 🙂

    • Noiembrie 15, 2014 la 1:16 pm

      Da, e blat. Pentru că așa cum am spus și’n articolul de ieri Ponta are nevoie de „lupta cu Băsescu” pentru a’și fideliza votanții.

  4. Noiembrie 16, 2014 la 10:50 pm

    Deci ce facem, domnule? 60-40? blat? ce se intampla? unde e fractura logica? 🙂

  5. Noiembrie 17, 2014 la 8:06 am

    Acum incep sa inteleg, Vali. Ai ratat un zero, ai vrut sa spui ca e Ponta 60 +- 20%, nu 2%. Sa fie blat pufos sau subtire?

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

