Prima pagină > Evenimente > N’au dansat decât o vară

N’au dansat decât o vară

N’am ajuns la Stuff Stock în 2012 ca să’i văd în premieră în România, dar am savurat fiecare minut al clipurilor scurse pe youtube. Era înapoi, Kempes era înapoi și venise împreună cu niște oameni pur și simplu fabuloși. Scena rockului românesc e o varză tristă de ceva vreme, iar oamenii ăștia, împreună, erau cu totul altceva față de ceea ce eram obișnuit. Sigur că voci contra și cârcoteli au fost mereu („de ce nu s’a întors la Cargo?” și altele asemenea) dar sentimentul predominant era unul de bucurie, rockul românesc îl recâștigase pe Kempes, și nu oricum, ci într’o formulă de superstaruri.

Am mai spus-o și cu altă ocazie, Rezident Ex, era un supergrup în care toți muzicienii erau de un calibru excepțional. Am fost să’i văd la concertul de la Arenele Romane din toamna lui 2012 și am luat parte la unul din cele mai bune concerte la care am participat în viața mea, asta în ciuda condițiilor puse la dispoziție de organizatori. Am așteptat albumul cu nespusă nerăbdare și ‘l-am înghițit aproape pe nemestecate. Am așteptat albumul următor… Pe 23 Noiembrie 2013 așteptarea s’a încheiat, din păcate, nu prin venirea unui nou album, ci prin anunțul sec al lui Kempes pe Facebook că nu mai face parte din Rezident Ex.

20131125-225409.jpg

Consecutiv, tot pe Facebook, Rezident Ex ‘și-a anunțat trecerea în neființă. În încheierea recenziei albumului, am spus că tot ce pot să sper este ca oamenii ăștia (Rezident Ex) să poată să stea împreună pentru că talentele ce sunt prinse sub sigla formației sunt foarte mari, iar istoria, atît la noi cât și peste hotare, ne-a arătat că asemenea „fulgere” nu durează.

Nu știu ce ‘l-a motivat pe Kempes să plece, prespun că a fost o problemă de bani, sau poate diferende creative, dar mă îndoiesc că în noua componență anunțată a grupului „Kempes” va putea egala, măcar, calitatea muzicii atinsă împreună cu Rezident Ex. Din păcate, am și dat, pe net, peste primul cântec sub sigla Kempes, și am dureros de multă dreptate…

Cea mai bună voce a rockului românesc… What a fucking waste! Iată un moment când, după Alpha, nu va mai urma Beta… Iar lumea este un loc mai sărac din cauza asta.

Categorii:Evenimente Etichete:, ,
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

