Prima pagină > Din Comert, Diverse > Old Spice in Romania

Old Spice in Romania

20120607-185243.jpg

Da, e adevarat! Am gasit Old Spice in Romania.

Pentru mine, Old Spice, a constituit o descoperire binevenita. De vreo doi trei ani am observat o diferenta notabila in rezistenta antiperspirantului facut in Romania (gen Mennen) si alte produse similare facute in Europa de Vest. Deodorantul Old Spice l-am gasit, prima oara, in Germania. De atunci m-am tot uitat dupa el prin supermarketurile locale, dar fara succes. Astazi, insa, am avut o surpriza in Farmacia Help Net din zona pietii Valea Ialomitei: aveau chiar o selectie extinsa de produse din gama Old Spice.

Pretul este comparabil cu cel al deodorantelor Mennen, daca nu chiar mai ieftin. Sunt produse de Procter&Gamble in Marea Britanie si importate de Interbrands M&D. Probabil sunt asa de ieftine, pentru ca desi fabricate in Marea Britanie, sunt destinate Europei de Est, ele putind fi gasite in Ungaria, Croatia, Slovacia, Cehia, Slovenia, Polonia, Lituania, Letonia si Estonia.

E bine de stiut ca avem inca intreprinzatori capabili sa identifice o portunitate de piata, chiar daca cei de la P&G Romania dorm pe ei.

UPDATE: Intre timp am confirmat prezenta produselor Old Spice si la Cora Lujerului. Am auzit ca s-ar mai gasi la Auchan. In continuare nu sunt produse pentru tara noastra, ci importate de la vecini. P&G doarme, inca.

Categorii:Din Comert, Diverse Etichete:,
  1. Daniel
    Martie 24, 2013 la 11:56 pm

    Am Old Spice la 250 ml la vanzare 8 ron bucata sau bacs de 6 buc 40 lei!Ofer factura si chitanta.Stoc disponibil 2400 bucati.Produs original!

  1. Iulie 22, 2012 la 1:19 pm

Lasă un răspuns

