Prima pagină > Din Comert, Diverse > Bucatele de realitate comerciala – part 3

Bucatele de realitate comerciala – part 3

Sandvisul bavarez, din oferta limitata de la McDonalds, arata asa:

20120602-104523.jpg

Desi pe panoul de prezentare, pare mare cit un Big Tasty, e de fapt de dimensiunea hamburgerului. Ceea ce naste o mica intrebare: cum se poate ca hamburgerul lor sa fie 2.5
lei, si porcaria asta 5? Pina si pretul iti induce ideea de mai mult. Asta daca ideea de mai mult nu era deja indusa de notiunea de „bavarez”, svabii fiind cunoscuti pentru apetitul lor impresionant. Totusi, inauntru pachetului nu gasesti mai nimic. Sunt trei cioturi de cirnati, mici, subtiri si prosti (m-as aventura sa spun ca sunt cirnati Thuringer, doar ca nu aveam idee ca se fac si asa de anemici) cu mustar si atit, intre doua felii de paine. Este un produs atit de prost, incit cei de la McDonalds nu isi pot imagina ca vor vinde mai mult de unul fiecarui client pacalit. Notiunea de „returning customer” nu poate exista la o asemenea porcarie.

Felicitari, McDonalds! Ati inteles perfect cum functioneaza principiul tepei! Noi, romanii, sutem mindri ca v-am putut invata asta. Voua cititorilor, celor cu nostalgii germane, va recomand cu caldura sa evitati acest produs. E de ajuns ca m-am pacalit eu, cu el…

Anunțuri
Categorii:Din Comert, Diverse Etichete:
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: