Prima pagină > Diverse > Jos palaria, Lufthansa!

Jos palaria, Lufthansa!

E greva la Frankfurt, peste 273 de zboruri s-au anulat din aceasta cauza. Sigur, e vorba despre un diferend intre muncitorii de la seviciul tehnic si conducere care se va solutiona in favoarea primilor, iar costul se va traduce in citiva centi in plus la pretul biletelor sau, poate, chiar un Euro. Un lucru e clar, profitul Lufthansa nu va scadea, iar salariile muncitorilor vor creste. Va dura greva asta vreo trei zile, ca sa fie teatrul bine jucat, timp in care conexiunile prin Frankfurt vor fi total bulversate, dupa care se va reveni la normal.

Si tocmai despre acest normal vreau sa povestesc astazi, din Hamburg, ca proaspat beneficiar al serviciilor oferite de compania germana. Aseara aveam avion din Bucuresti la Munchen dupa care, de acolo, mai departe spre Hamburg. Ora de plecare din Bucuresti 7:15 PM. Din cauza fenomenelor meteo adverse (era extrem de ceata), s-a hotarit degivrarea avionului. Cum degivrarea a facut-o Gica cel cu buletin de Romania, in loc sa dureze zece minute, a durat vreo douazeci. Rezultat final, am plecat pe la 7:35. Nu stiu cum a reusit pilotul sa piarda inca zece minute pe drum in loc sa le recupereze, dar dupa ce a reusit sa aterizeze (una din aterizarile mai putin grozave la care am luat parte) s-a plimbat prin aeroportul din Munchen o gramada pina sa gareze avionul. Ca urmare, in loc de 8:20 cum era planificat, usile avionului s-au deschis abia la 9:05. Urmatorul avion trebuia sa decoleze la 9:25. Pina am ajuns cu autobuzul in terminal, incepuse deja procesul de imbarcare. Mi-am luat la revedere, in minte, de la bagaj, si am zburat cu cea mai mare viteza prin controlul pasapoartelor si, in jos, pe culoarul portilor depasind vreo 10-11 din ele, pina am ajuns la destinatie. Dar, am ajuns, l-am prins.

Odata instalat la locul meu, in al doilea avion, am avut o clipa sa-mi trag sufletul si, uitindu-ma pe geam, nu mi-a venit sa-mi cred ochiilor. Am vazut cum au adus fix bagajul meu pe un tractoras din acelea folosite la carat bagaje. Un tip l-a luat, i-a scanat eticheta, probabil i-a dat cu verde, si l-a urcat in avion. Totul s-a petrecut sub 20 de minute, fara ca bagajul sa fie marcat prioritar, intr-o zona de tranzit prin care se sorteaza sute de bagaje pe minut, daca nu cumva mii. Multumesc, Lufthansa, pentru ca azi am haine curate in care sa ma duc la serviciu!

Ma incearca totusi un sentiment de frustrare la gindul ca Tarom, calul nostru batrin din lumea aviatica, a ales sa nu intre in Star Aliance – lantul din care face parte si Lufthansa – ci sa-i pupe in fund pe francofonii de la Air France cu Sky Team-ul lor cu tot.

Categorii:Diverse Etichete:,
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

