Prima pagină > Diverse > O poveste din filme

O poveste din filme

Articolul urmator necesita cunostinte de limba engleza, si cel putin vreo doua-trei servetele. Este vorba de un extras dintr-o emisiune pe care o ascult de obicei, si care azi, in timp ce se scurgea in casti, iar eu imi vedeam de drumurile prin oras, mi-a provocat o reactie emotionala extrem de puternica. Va propun intai spre ascultare:

Inca citeva linkuri despre povestea din emisiune:

http://www.abc.net.au/rural/reporter/stories/s2954402.htm

http://www.ntnews.com.au/article/2010/07/06/161591_ntnews.html

Si un link la podcast: http://itunes.apple.com/us/podcast/bush-telegraph-abc-rural-full/id188572420

Motivul pentru care mi s-a facut un mare nod in git este ca am in familia imediata persoane ce au suferit traume cerebrale, sau au probleme cu mobilitatea. Doar eu stiu citi bani am aruncat, efectiv aruncat, in medici si asistente si brancardieri si maseuri si dracu mai stie ce, doar pentru a spune ca am facut tot posibilul ca bunica mea sa mearga din nou. Multumesc cerului pentru un chirurg providential care activeaza la Spitalul Municipal din Bucuresti, care a operat-o pe bunica mea pe coloana in Septembrie 2010, si datarita caruia astazi, poate sa mearga cit de cit pe cadru, de unde din Iulie 2010 era paralizata complet. Am reactionat asa, pentru ca am fost martor ocular la chinurile pe care le traieste un handicapat in tara asta. Daca fata aia avea ghinionul sa pateasca asa ceva in Romania, nu numai ca nu ar mai fi mers niciodata, dar pun pariu ca nu se mai trezea vreodata din coma. Oameni ca fata asta lupta, au o vointa de fier care ii impinge mai departe, dar trebuie sa existe si cadrul in care sa lupte. Hai sa o spunem pe sleau, in Romania, daca esti handicapat, esti condamnat la moarte. Si asta este nedreptatea care ma doare cel mai mult din toata povestea.

Aici, fata asta era o cruce intr-un cimitir, intr-o comuna uitata de Dumnezeu. Acolo, Quita Docking are cont pe Facebook. Nu suntem cu doar douazeci de ani in urma. Suntem la ani lumina, prieteni!

Categorii:Diverse Etichete:
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

