Prima pagină > Lucruri Facute Cu Cap > Lucruri Facute Cu Cap: Ep 1

Lucruri Facute Cu Cap: Ep 1

SITE-UL WORLD-CLASS FITNESS

Din motive independente de vointa mea, m-am trezit devreme in aceasta zi ploioasa de Mai. Avind un program destul de aglomerat pe ziua de azi, m-am gindit ca poate ar fi o idee sa dau, acum de dimineata, o fuga pina la sala, sa alerg putin, sa prioritizez ce am de facut si, mai ales, sa folosesc un pic din abonamentul ala, desi luat la oferta, inca incredibil de scump pentru cum l-am folosit eu; adica deloc. Neavind chef sa umblu pina acolo prin ploaie (da, stau destul de aproape de Plaza Romania ca sa merg pe jos) si sa gasesc Mallul cu usile inchise, sar pe autostrada informatiei si ma lipesc cu monitorul de site-ul: http://www.worldclass.ro/fitness-center-at-plaza-mall/

Foarte frumos site-ul, dar am si eu o singura intrebare: UNDE PASTELE MA-SII E ORARUL DE FUNCTIONARE???? EH?? Daca il gaseste cineva dupa ce navigheaza prin toate linkurile alea din dreapta, sa-mi spuna si mie unde era. Eu nu l-am gasit.

Categorii:Lucruri Facute Cu Cap Etichete:
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

