Prima pagină > Diverse > E mai cool sa faci parte dintr-o gasca decit sa ai un grup de prieteni

E mai cool sa faci parte dintr-o gasca decit sa ai un grup de prieteni

Mi-am strins prietenii mei, din perioade diferite din viata. Pe unii ii am aproape din scoala generala, pe altii din liceu, pe altii i-am adunat din facultate, pe unii poate i-am pierdut pe drum, dar fata de toti ma leaga numai sentimente de prietenie sincera.

Fiind insa adunati din momente atit de diferite in timp, inseamna ca viata ne-a trimis prin alte parti. Toti o duc destul de bine, toti sunt angajati, toti au perspective in fata, dar, noi toti, nu suntem la un loc. Viata a tras de noi in directii diferite si asa, pe unul din ei nu-l pot vedea decit pe la 11 noaptea, pe altul nu-l prea pot vedea decit in weekenduri, si cu unul am ajuns sa ma vad doar de citeva ori pe an.

In momentul in care trebuie sa ne stringem pentru ceva, invariabil urmeaza urmatoarea secventa.

Ce faci ma? Uite, ma gindeam sa mergem la x… Ce zici?

– Da, super idee! Chiar mi-ar face placere…

– Deci te bagi?

– Da, ma bag…

– Bun. Cite locuri (in sala, in camera, la masa) sa iau pentru tine?

– Pai… Nu stiu. Stai sa mai sun si eu, sa vad citi mai vor, si iti zic…

Si nu da de unul sau de altul, si mai trece o zi doua pina suna inapoi. Deh, si ai sai trebuie sa mai sune si ei pe unul si pe altul si lantul invitatiilor se imprastie prin retelele lor de prieteni (fie ele pe Facebook, pe Hi5 sau doar in realitate) si pina se intoarce la mine informatia ori se face prea tirziu, ori cererea acumulata de locuri depaseste oferta si in general se cam dezumfla evenimentul.

Intr-o gasca lucrurile stau altfel. O gasca e o chestie ermetica. E un circuit inchis. Ei nu sunt prieteni asa de apropiati, nu poti sa-i suni la 12 noaptea sa vina sa te ajute, nu prea poti sa ii chemi sa iti care mobila sau sa le plingi pe umar. Sunt oamenii care iti sunt alaturi la „good times”  dar cind iti iei palme de la viata, s-ar putea sa dispara din jurul tau. Am vazut asta intimplindu-se cu gasca alor mei, pe care necazurile i-au lovit cind ei erau destul de tineri ca gasca le fie inca prezenta in viata, iar eu destul de mare sa tin minte ce s-a intimplat atunci.

Pe de alta parte, oamenii astia din gasca se vad cam o data pe saptamina, sunt toti la un loc, si problema rezervarilor se transeaza in 20 de minute. Oricum, daca nu participi la toate evenimentele cu gasca, te cam trezesti pe dinafara asa ca numarul de locuri e acontat de pe la inceput si complicatiile organizatorice sunt reduse la minim.

Cam jumatate din farmecul oricarei manifestari o reprezinta compania pe care o ai. Daca nu exista niste oameni cu care sa poti imparti evenimentul, fie el concert, film, piesa de teatru, expeditie montana, revelion sau mai stiu eu ce; el e mai sarac decit ar putea fi. Valoarea pe care o are el in sine, exista, dar este imbogatita de oamenii cu care poti sa il imparti. Ce rost are ca l-ai vazut, daca nu ti-l poti aminti impreuna cu altcineva?

As fi vrut sa pun in articolul asta o poza a biletelor mele la concertul AC DC din Romania…

Dar nu am, pentru ca pina sa se stringa grupul, s-au terminat biletele. Si ce ma doare pe mine, este ca din cauza mea care nu le-am luat pe masura ce primeam confirmari, au ramas fara bilete si oameni care vroiau sa mearga.

Categorii:Diverse Etichete:
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

